közjegyzői irodai ügyintéző (jogi asszisztens)
Létrehozva: 2025-12-03

Hirdető: Dr. Bárdos Kinga Közjegyzői Irodája (Budapest, V. kerület)
Jelentkezési határidő:
Főbb feladatok:
- recepciós feladatok ellátása, az irodavezető munkájának segítése (telefonok és naptár kezelése, küldemények intézése, posta, iktatás, beszerzések, stb.)
- kapcsolattartás az ügyfelekkel, általános felvilágosítás nyújtása
- adminisztratív feladatok ellátása
- hitelesítések, közjegyzői okiratok, közjegyzői határozatok előkészítése; közjegyzői nemperes eljárásokban való közreműködés
Miért jó itt dolgozni?
- szakmai fejlődési, tanulási lehetőség
- teljes munkaidős állás
- biztos munkahely, hosszú távra
- igényes munkakörnyezet, jó megközelíthetőség
- fiatalos csapat, segítőkész, barátságos kollégák
Elvárások/készségek:
- pontos, precíz, önálló munkavégzés
- jó kommunikációs készség, megoldásorientált gondolkodás, határozottság, ügyfélközpontú szemlélet
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
- legalább középfokú végzettség
Jelentkezésnél előnyt jelent:
- legalább középfokú német vagy angol nyelvtudás
- közjegyzői irodai munkatapasztalat
Munkavégzés helye: Budapest, V. kerület
Mikortól lehet kezdeni: azonnal
Bérezés: megegyezés szerint
Jelentkezés módja: A fényképes önéletrajzokat - bérigény megjelölésével - az e-mail címre kérjük megküldeni.
Elvárt munkatapasztalat: 1-3 év munkatapasztalat
Foglalkoztatási forma: Teljes munkaidő
◀ Vissza



